Voorlichting & Communicatie – publicaties & interviews

Uit de maat, in de maat. Vijftien jaar hergroeperen bij Philips heeft ook de rol van communicatie veranderd (interview). In: Overmaat, een publicatie van Boer & Croon, december 2005, pp. 40-45 – klik hier

The Strategic Importance of Measuring Corporate Reputation: A Philips Case Study. In: Critical Eye Review, Europe’s Journal for Business Leaders, March – May 2005, pp. 4-9 – klik hier

Jules Prast: “Je kunt maar één keer iets beloven” (interview). In: Onder Handen, uitgave van Publicis Van Sluis Consultants, jaargang 10, nr. 3, oktober 2004, pp. 1-2 – klik hier

The Next Big Test. Royal Philips Electronics has developed a themed messaging strategy for greater consistency. In: IPRA Frontline, the Global Public Relations Quarterly, March 2004, p. 22 – klik hier

“Ik wil niet als Mr Accountability door het leven (interview). In: Communicatie, vakblad voor communicatieprofessionals, jaargang 10, nr. 1, januari 2004, p. 13 – klik hier

Jules Prast Communicatiemanager van het jaar 2003. Jurybeoordeling, Beroepsvereniging voor Communicatie, 11 december 2003 – klik hier

Philips ziet het licht (interview). In: Communicatie, vakblad voor communicatieprofessionals, jaargang 7, nr. 11, november 2001, pp. 14-16 – klik hier

Interview met Wim Kok: “Uitgavenbeheersing is geen voorrecht van andere partijen” (interview). In: Wij van Financiën, 44e jaargang, 1989, nr. 10, pp. 186-188 – klik hier